woensdag 20 mei 2015

First post!

Hello guys,

Vandaag, 20-5-2015, heb ik mijn blog aangemaakt. Ik heb allemaal vrienden gevraagd hoe zij aan hun blog zijn begonnen en waar ik het dan over zou moeten hebben. Ze gaven allemaal hetzelfde antwoord: FASHION! Ik ben ook wel echt een mode freak.

Ik zal eerst even wat over mijzelf vertellen :)

Ik ben Jenny, ik ben 16 jaar en ik zit midden in mijn examen. Misschien dus ook niet echt handig dat ik midden in mijn examens een blog ga beginnen. Maarja hea, ik kan super veel dingen tegelijk. Daarnaast speel ik waterpolo en we zijn dit seizoen kampioen geworden!!

Na mijn HAVO wil ik heul graag Fashion Textile Technologies studeren. Als alles goed gaat ga ik volgend jaar of naar het Saxion in Enschede of naar het AMFI in AMSTERDAM. De laatste school wil ik echt super graag naar toe maar ik krijg pas in Juli te horen of ik ben toegelaten.

Wat ben ik van plan op deze blog te doen?

Ik hoop jullie te verblijden en te vermaken met foto's en verhalen van FASHION, DIY en BEAUTY!!
Natuurlijk probeer ik zo vaak mogelijk wat te posten zodat jullie mijn leven een beetje kunnen lezen.


xx,

Jenny



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14081665/?claim=ybtwscfvwnu">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten